dilluns, 6 de juny del 2011

Així serà terra de maquis. PART 3


He arribat a Castelltallat, son les 14h, he decidit fer la llarga i porto 86 km, al ser senders, realment es fa lent, tot i que els últims 20 km han estat tots per cami. Deu ni d'or el muntatge que han fet en aquest bonic lloc a 900 metres d'alçada. Al final menjo una amanida de pasta, una peça de fruita i agafo una mica de barretes i algun gel per menjar, m'avisen que ara vindrà baixada, però que desprès be la pujada de costafreda.
Son les 15 h i estic pujant al control que li diuen de les antenes de costafreda, es una pujada dura i que m'agafa al km 100. Desprès faig un bonic sender de més de 8 km amb un tram de baixada complicat,... es molt dret i hi ha uns sotracs que m'ho posen difícil, es una zona per anar ALERTA.

http://www.youtube.com/watch?v=7a-Pq0H_pEQ


Arribo a Callús hi ha un nou control, hem diuen que és l’últim, però que agafi forces perquè tot i que només queden uns 17 km per finalitzar l'etapa, m'han dit que tardaré estona a fer-los, tot es sender fins l'arribada (de moment no m'ho crec).
Porto 9 hores pedalant i ara es fa dur, son senders de pujada i baixada, fàcils, divertits, però alguns de plat petit i el cos ja comença a demanar pauses i beguda,...tot i això estic al•lucinant aquest últim tros és fantàstic ! trobo un cartell que m'indica que queda poc per la casa, veig un arc inflabe una construcció i SI ja he acabat 10,30 horetes, deu n'hi dor, si que costa ser un maqui, finalment 128 km i 3500 acumulats..però la VERITAT aquets 3500 han estat molt i molt durs. Ara gairebé no hem deixen ni respirar i hem fan una foto diuen que quedarà molt “xula” perquè estic darrera d'un llençol blanc..no ho entenc, però els i faig cas.
Comento la jugada amb els companys, agafo la bossa i pujo a l'habitació, vaig a les dutxes, estic 10 minuts sota l'aigua...Surto fora i veig que va arribant gent, no som gaires però no m’estranya. Vaig amb la bici al rentador i li foto un “netejada”, veig que hi ha oli i aprofito per deixar-la a punt. Poc a poc va havent ambient i més gent. Miro unes carpes que hi ha amb productes SIS, n'agafo algunes i vaig que hi ha una camilla on hem diuen hem fan massatge gratis, brutal, m'estiro i hem relaxo. Vaig afer una birra a bar amb els companys, uff quantes batalletes i senders per explicar !! aixo sense dubte és el millor. A les 9:30h anem a sopar, fantàstic pasta i carn, i a més tanta com vulgui ! Menjem tots junts, amb gent que no conec però que se que son com jo.
A les 10:30h ens agrupem tots a la plaça de l’església i ens fan un petit briefing de l'endemà, a més ens fan un sorteig de material, fantàstic m'ha tocat una samarreta de ALPCROS. I a sobre ens donen les boses d'obsequi, no se si l'organització tenen previst que dema acabem molt tard i per això ja ens les donen avui (uff). Veig que hi ha moltes coses, però sobretot m'agrada molt la samarreta coolmax ! si demà va tot be serè un maqui i me la podré posar !

Vaig a dormir, demà 6:30h estaré dret, a les 7:30h sortim !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada